Benvingut

Coneix la nostra escola

L’Escola Espallargas és un centre docent privat concertat creat als anys 80, per iniciativa d’un grup de professionals de l’ensenyament a fi d’oferir estudis de qualitat de la família d’imatge personal.

Va ser la primera escola a la província de Tarragona que impartia la branca professional de perruqueria i estètica. El seu nom prové de la seva fundadora, Ramona Espallargas Palleja, professional de la perruqueria i un artista de la postisseria, que va dirigir l’Escola durant molts anys, imprimint un caràcter propi i un saber fer, fruit de l’experiència, el treball i la constància.

Més de 35 anys que es caracteritzen per un esforç d’adaptació per estar a l’alçada dels avenços tecnològics, de les reformes educatives i per donar resposta a les demandes formatives dels alumnes. Una educació on també hi està present el desenvolupament com a persones formades en valors, estratègies i competències per donar resposta a les exigències de la societat actual.

Tot l’equip de professionals que constituim l’escola treballem amb il·lusió per seguir creixent i mantenint la nostra història, no solament amb l’objectiu de fer les coses ben fetes, sino amb l’esperit de millorar-les i transferir al nostre alumnat un segell d’identitat propi.

Formar bons professionals és la nostra responsabilitat.

Descobreix les nostres instal·lacions

imatge centre 1
imatge centre 2
imatge centre 3